Saturday, April 30, 2011

SERABUT kann?

Salam..
 
Haishh, lama dah tak update blog hampeh ni. Sory uolls, too busy.(yeye je kau iz).
Too many things happened since this 2 month. Banyak assignment, study, nk blk umh ke tak, nk hangout ke tak, nak bayar itu, nak bayar ini. But cerita yang aku nak cerita ni, bukan cerita biasa. 
But its all about friendship, betrayal, dia ke yg salah, kau ke yg salah, kenapa jadi mcm tu, mcm ni...

Pompuan, kalau tak gaduh sebab MULUT HARAM, tak sah. Jahanam kan?
Nak cerita, MALAS. Nak luah perasaan, da banyak kali luah sampai nak muntah belilah dah. Tak tau la kenapa, apa, mcm mana. TAK PAHAM la dengan kau ni KAWAN !


Kau cakap orang tu mcm2, ajak aku sekali, last2 kau bagitau orang tu jugak. But semua blame kat aku. Kenapa dengan kau? Yang orang tu, memang semua tak suka dia. Taknak kau jadi mcm dia je, aku sayang kau. Tapi kenapa kau susah nak terima? Aku nak jadi macam KITA yang dulu. Hangout together, gelak sama2, masak sama2. But tu dulu. Tak ada sape pon yang berubah. Kau tak boleh judge kenapa aku da berubah, coz people changed. Kenapa kau perlu berubah? Sebab aku da berubah? Kenapa perlu ikut orang lain untuk bentuk diri kau sendiri KAWAN?


We just need to look and take good care of ourself. Jangan ikut orang sangat. Tak semua orang betul. Yes, aku pon tak berapa betul. But kau da cukup besar dan matang bila buat sesuatu keputusan, sesuatu tindakan. Kan KAWAN?
Seriously, aku tak nak paham orang. Thats my promise after experienced benda2 macam ni. But tak boleh. Sebab apa tak boleh? Sebab aku bukan jenis tak paham orang. Aku akan memahami walau banyak mana pon diri sendiri sakit hati. Thats me ! Aku pon tak nak orang ubah aku. Lets we change ourself with our own way. 





Kita je yang boleh paham diri sendiri. Kan KAWAN?

Ikut awak la KAWAN. Nak pilih yang mcm mana, dari mana. Janji hubungan KAWAN takkan putus mcm tu je.

No comments:

Post a Comment