Thursday, January 6, 2011

LOVE KUANTAN

Today is January 6th 2011. 3 more days counting to go back to KUANTAN  ><
Aku balik 9hb, ahad. Tadi baru je mesej with kak zu, senior yang duduk menyewa sekali dengan aku. Just asking, dia ada kat rumah tak ahad ni. And she says, dia ada, but sampai malam. Sempat lagi apology coz bilik bersepah, tak kemas lagi.
Its ok kak. Saya tak kesah. Biasa da kemas2 rumah ni. (aku kan bibik kat umah sendiri). HAHA. Tapi aku takot jugak, yelaa, da lah sorang. Nak kemas bilik yang dia kata bersepah tu, bersepah macam mana? Buatnya kain bertimbun2, tong sampah berulat... aishhh !
"tolong la kemas ya iz"


Uish, tak sabar nak balik kuantan. Dapat jumpa membe2, yang tersayang <3. Rindu jugak kat lect mama aku, Pn. Farah Wahida. She teaching Business subjek kelas aku sem lepas. Waaa, she's the best lecturer ever la wei ! Mana nak dapat lect baik, cantik, sporting macam tu. Err, Miss.. pinjam pendrive boleh? Nak copy soklan utk exam. HAHA. Da kau puji2 macam tu, mesti dapat punya lah ! ..... dapat PENAMPAR
"pendrive? Nah penampar. PAAAANNGG !



Em, baju pon tak kemas lagi. Ala takpa. Got 3 days more. Baju bukanya banyak pon. (padahal nak kat 10 beg). Mesti bengang je muka ayah dengan beg2 yang tak berfaedah aku bawak nanti. HAHA. Common la dad.. anakmu ni nak berjuang di medan pendidikan !  *tetibe

Teringat pulak roomate aku, Fatin. Apo la koba eh daro sorang tu yo. Dia balik Isnin pulak, after daftar. Cakap pasal daftar, aishh.. Nak kena bayar berapa pon aku konfius haa. Maybe dalam rm 350 kot. Duit hostel tak payah coz aku dok umah sewa. Lega ! Terkawal sikit aku punya expenses tiap2 bulan and sem. Nak bayar balik duit laptop ka akak aku. Dia belikan aku lappy aku ni dlm rm2000. Separuh dia da bayar. Separuh lagi, dia mintak aku bagi kat dia, then dia bayar kat owner kedai tu. Dalam rm170 sebulan. 
Em.. sewa rm 76. Campur bil api n air, dlm rm85 kot. Ok la tu. Duit makan, sehari rm10 jela. Tak cukup duit, catu ! Habih cerita. Asik catu, catu, catu makan, last2, aku macam ni haa..


   Go to fullsize image 
oucchh !






 

No comments:

Post a Comment