Friday, February 4, 2011

KEMBALI !

Haiyaa ! Manyak lama sulah tak on9 ini blog maa. Mintak maaf ya fellas. A lil bit bz sikit. Yela, bila da sampai KUANTAN, memang tak ingat dunia da. LOVE KUANTAN !  ><


Ni aku dekat hometown, Nilai. Sedang bercuti raya cina (nak sambut? mtk maaff!) baru sebulan lebih aku balik kuantan. Dapat jugak lepas rindu kat mbe2 dan juga yang tersayang. Ouh, bdw, pointer aku 2.90. Aku target 3. So, memang tak memuaskan la. But its ok, first trial right. Insyaallah, after this make sure aku buat yang terbaik.
Duit pt sem lepas, memang da habis aku guna. Bdw, loan akn masuk whether dalam bulan ni or next month.
So, buat sementara, pakai duit mak dulu. Kesian mak, mintak maaf ye mak . Kalau boleh, tak nak susahkan mak pon.

Esok nak balik kuantan da. Isnin got class, nak amek kuiz la ape la. Adess.. serabut hotak den

No comments:

Post a Comment