Sunday, February 27, 2011

Tension ! Yeah, thats right. Just a few days ago (26/2), akak aku yang keenam (zett), excident.
Time tu akak aku yang kelima (liza), text aku. Time tu aku kat rumah, tengah syok buat assignment.
Then datang satu mesej. Korang tak terkejut ke kalau ada orang hantar mesej mcm ni...

"zah, zati excident kol 11 mlm tadi. kereta langgar dia. kakai dia patah. Now we all kat hospital."

I was like... what??? Ya tuhan... satu je yang aku dapat buat, berdoa n hope dia tak ada apa2 yang kritikal. (aku rasa patah kaki tu da kritik sangat da tu).

And ni lagi satu hal. Boyfren aku sebok sangat nak g kerja dekat Zenith Hotel (sebelah ecm) tu. Mula2 aku tak bagi. Paham2 jela, student kalau mula2 belajar, then nak cari part-time kerja pulak, memang habis nak kerja jela nanti. takkan ade nye la nak belajar. Aku tau laa, ramai da tengok orang mcm tu. Aku bukan nak samakan boyfren aku dengan orang lain, it just, aku nak yang terbaik dari dia. Aku taknak dia pagi sampai petang sebok ke klas, malam smpai kol 2, 3 pagi baru nak blk keje. Bila masanya nak tidur n study, pagi nye da kelas plak.
Alamatnya tak g klas la nanti.

Tapi aku paham sangat kenapa dia nak kerja tu. Memang dok Kuantan ni we as a student banyak habiskan duit untuk tu, ini. Tak terkira la.. tambahan lagi mcm dia yang ada transpot, duit minyak lagi. Tak tau la mcm mana.

Just after this, we all try berjimat (yela tu). Pt pon tah bile nak masuk, wallhualam..
Ok guys, got to go. Ada klas after this. Insyaallah, ade masa update blog ni, aku blog.

Love my family, friends, C I N T A...

No comments:

Post a Comment