Sunday, March 20, 2011

chaos?

Noon people. (tetibe nak speaking) =='

Recently, ..(keep sppeaking je laa).. situation getting kacau sikit (broken lang). Yela, preparation untuk final bulan 5 nih. Got 1 and a half month. But kind of woried jugak coz sem 2 kind of BLANK !
People say, like bodoh2 gitu.

                                                                      "blurr la dol"


Lebih kurang mcm tu la. Bukan study tak masuk, masuk. It just.. haiiii, DAMN ! 
How i'm gonna say this ha? Forget about it.
Last week, lawat akak aku yg excident tu, zett. Usha2 dia punya luka jahit and kaki dia. Teruk jugak aku tengok. Datang2 situ je, after tengok kaki dia yang bersimen tu, goosebump oi !
Aku rasa pon macam aku da tak dapat nak berdiri lama. (Macam kaki aku lak yg sakit).

Mula2 tu dia menangis la jugak coz after morfin dia abis, aishh. Paham2 la bila da rasa sakit after operation kan. Kesian jugak aku tengok dia. Tapi nak buat cmne, redha jela orang kata. Sakit tu, tahan jela. Aku melawat dia dalam seminggu tu, ade dlm 4x i guess. After dia operation tu, aku tak pergi tengok. Tau da macam mana dia menjerit sakit after operation tu. Tak sanggup aku nak tengok. Thats why aku tak nak pergi time tu. Aku buat alasan kat mak aku, aku tengah buat assignment. (betol la oi).
Sorry zett, but love u sis :)

PT da masuk. Banyak benda nak bayar. Sewa rumah lagi, hutang membe lagi. Emm.. tu yang malas kalau da berhutang tu.

Da balik kuantan, dapat lepas rindu kat membe2, and of coz, bf tercinta   :)
We hangout kejap je coz dia pon nak buat assignment kan. So, its ok. We decided hangout hari minggu je. Act, aku risau jugak study dia. Dia asik2 merungut je. Its all about takut kawan2 class dia nampak we all la, study tak masuk la. 
Bukan aku tak nak dengar,(hello, im good listener, ok!) tapi kalau dia asyik merungut, tapi tak nak cari jalan penyelesaian, buat apa right? 
Da tau ada masalah, cepat2 cari jalan penyelesaian bagi selesaikan masalah. Bukan pikir masalah, but selsesaikan. Solve it Akmal !
Banyak kali da cakap benda sama je dengan dia, but dia, tetap merungut benda yang sama.


Aku rasa dia tak perasan, time2 camni la dia da boleh rasa how hard to get money, mcm mana rasa tak tidur coz berassignment je, study, bla bla bla.
Time2 mcm ni la dia da boleh rasa semua tu. Dia kene matangkan diri,  coz now, as a student, he need to feel all that kind of feeling. Kind of sucks, but just face it. 
Aku cakap ni pun, bukan untuk dia je, but reminder for me also.  
Hope we all sama2 matang, do the best in life, in family, friends, and also for our beautiful relationship. I LOVE YOU AKMAL.  :)



No comments:

Post a Comment